שירות לקוחות

אנו שמחות שבחרת לצרוך אחרת, עם מוצרים מלב אל לב.
מטרתינו היא לספק ללקוחותינו חוויית משתמש/ת נעימה, מלאה ומספקת אשר גם מעוררת השראה, מחשבה ומודעות. אקו סטור אינה מרחב צרכני גרידא אלא מרחב ויטואלי המאפשר היכרות קרובה עם הסיפור השלם שמאחורי המוצרים, שקיפות לגבי המניעים והערכים שלנו כעסק סביבתי ומפגש בין צוות החנות ובין הלקוחות המגוונים.
שירות הלקוחות של אקו סטור כאן כדי להקל עליכם/ן במהלך הכרת החנות, הביקור בה, סקירת המוצרים, הרכישה, הציפייה וכמובן קבלת המשלוח והשימוש במוצרים.
אנו מקווים שתהנו מהגלישה באתר, ושתגלו את היופי והקסם שבכל עמוד ועמוד.
לחצו על הנושא המעניין אתכם כדי לקפוץ ישר אליו:

  


משלוחים וזמני אספקה


אנחנו שמחות לאפשר לכם מגוון של דרכים לקבל את המוצרים שרכשתם.
בשלב התשלום בחרו באפשרות הנוחה ביותר עבורכם:


1. שליח עד הבית - 29 ש״ח


השליחים שלנו מגיעים לכל מקום בארץ וגם לאיזורים חריגים. עלות המשלוח היא 29 ש״ח גם לאיזורים חריגים.
ברכישה מעל 400 ש״ח, המשלוח חינם!** 

מיום ההזמנה, החבילה שלכם תגיע עם שליח עד פתח ביתכם, בטווח של עד 3 ימי עסקים. השליח יסמס או יתקשר לפני הגעתו כדי לוודא שאתם נמצאים.

   * שליחות לאיזורים חריגים - עד 6 ימי עסקים. 
   ** בקניית חיתולים משלוח חינם ועלות המשלוח יכולים להשתנות בהתאם לכמות החבילות שהוזמנה. העלויות החריגות מפורטות בתוך          המוצרים באתר. 

 

2. איסוף עצמי מהחנות בתל אביב

החנות שלנו נמצאת ברחוב מעבר יבוק 5, בשכונת נחלת יצחק בתל אביב, ממש על גבול גבעתיים. זו חנות לכל דבר ותוכלו לאסוף מכאן הזמנות וגם לרכוש מוצרים נוספים במקום. 

ניתן לבוא לאסוף בשעות פעילות החנות: א׳, ב׳, ד׳, ה׳ 9:00-18:00, ג׳ 9:00-16:00, ו׳ 9:30-13:30. אין צורך להתקשר מראש, אנחנו מכינות את ההזמנות ברגע שהן מתקבלות :) 

תוכלו להקליד בוייז ״אקו סטור״ ולהגיע אלינו בקלות, ויש לנו חנייה במקום ללקוחות.
    * איסוף עצמי אינו כרוך בעלות משלוח נוספת. 

 

החזרות


מדיניות ההחזרות של אקו סטור מנוסחת בהתאם ובכפוף ל״חוק להגנת הצרכן״, במטרה להגן ולכבד אתכם/ן - הצרכנים.

לפרטים מדויקים על אפשרויות החזרה, ביטול או זיכויי רכישות, אנא קראו את התקנון שלנו, בדגש על סעיף מס׳ 9 או צרו איתנו קשר.

חוות דעתכם חשובה לנו ונשמח לשמוע על כל סיבה להחזרה או לביטול רכישה.


אריזות ידידותיות


הדאגה העיקרית שלנו באקו סטור היא איך מיישמים צרכנות אקולוגית הלכה למעשה. בחשיבה סביבתית צרכנות נתפסת הרבה פעמים כסתירה לאקולוגיה מאחר והיא מייצרת פסולת רבה וכרוכה בשינוע שמזהם. אנחנו מאמינים באפשרות של צרכנות אחרת. 

אקו סטור שמה לה למטרה להראות כי השילוב בין אקולוגיה וצרכנות אינו רק אפשרי הוא שילוב מנצח המיטיב עם הסביבה ועם החיים בה. אנו משקיעים את מירב המאמצים ביצירת והמצאת אריזות ממוחזרות, ומקדישים זמן למציאת פתרונות לצמצום הפסולת המיותרת (קישור לפוסט בבלוג)


שירות מעולה הוא חלק מצרכנות אקולוגית ואיננו חוסכים בזהירות כאשר זו נדרשת – כל מוצר ומשלוח נארזים באריזה המתאימה להם במטרה לשמור על שלמות המוצר באופן הטוב ביותר האפשרי. לכן, חלק מהמוצרים יגיעו אליכם במעטפות מרופדות וחדשות, חלק יגיעו עטופים בנייר עטיפה משומש וחלק יגיעו בקרטונים חדשים או כאלה בשימוש חוזר.
 

את האריזות שתקבלו ולא תרצו לשמור לשימוש חוזר (או לבניית בית בובות קטן לילדכם), אנא השליכו לפחי המיחזור המתאימים.

 

תודה על שיתוף הפעולה! ☺


רכישה בטוחה ושמירת פרטיות


כל קשר מוצלח זקוק לביטחון. אצלנו באקו-סטור ביטחון הלקוחות הוא ביטחון הקהילה, לכן אנו עושים את מרב המאמצים לשמור על סודיות הפרטים האישיים שלכם/ן. 

 

בעת הרשמה למועדון הלקוחות באקו סטור תתבקשו להזין את פרטיכם במערכת. פרטים אלו ישמשו אתכם/ן בעתיד לכניסה לאיזור אישי משלכם/ן (לרכישה קלה ומהירה, לשמירת מוצרים כמועדפים ולאפשרויות נוספות רבות) וישמשו אותנו באקו סטור לשמור אתכם/ן על קשר ולהענות לבקשות ביתר קלות. בכל שלב של הקשר ביננו תוכלו לבקש את הסרתכם/ןמרשימת התפוצה.

 

בעת הרכישה תתבקשו להזין למערכת פרטי אמצעי תשלום שבבעלותכם. פרטי כרטיס האשראי שלכם/ן מועברים לחברת סליקה דרך עמוד סליקה עצמאי (iframe) ובאופן מוצפן בטכנולוגיית SSL 128 bit, כל זאת תוך עמידה בתקני האבטחה של התקן המתקדם בעולם PCI Level 1.

 

בכל רכישה נבקש מכם/ן להקליד מחדש את פרטי כרטיס האשראי כחלק מאמצעי האבטחה שלנו ושלכם. אקו-סטור אינה שומרת את פרטי החשבון ואמצעי התשלום באתר, אלה עוברים ישירות לחברת הסליקה. 

 

לפרטים נוספים בנושאי קנייה בטוחה, אבטחת מידע ושמירת פרטיות קראו בתקנון שלנו.



בקשות ורעיונות


מכירים מוצר שפשוט "חייב" להיות אצלנו? חיפשתם מוצר ולא מצאתם אותו אצלנו? נשמח אם תכתבו לנו על זה ואנחנו נעשה את המרב על מנת לאתר את המוצר, להביאו למדפינו, לשתף אתכם בתהליך וכמובן לעדכן אתכם/ן ברגע שיהיה זמין בחנות. כיתבו לנו
במייל או בפייסבוק.



צרו קשר


אקו סטור אתכם בכל מקום!
 
 

באינסטגרם - תמונות, מאחורי הקלעים של קהילת אקו-סטור, כאן תוכלו לעקוב אחר האריזות, פרויקטים חדשים, לראות אותנו מזיעים, לפגוש את המוצרים החדשים, להנות מתמונות טבע קצת אחרות ולהכיר פתרונות אקולוגיים מעשיים ויומיומיים. 

 

בפייסבוק - שיתופים, שאלות, הטבות ועדכונים מבלי שתצטרכו לחרוג מהמרחב האישי שלכם. 

 

בטופס המייל - פניות בכל נושא יתקבלו בברכה ואנו נעשה את המיטב לענות תוך שני ימי עסקים לכל היותר. ניתן לכתוב ישירות לכתובת friends@ecostore.co.il

 

בטלפון - 077-4430160 בימים א׳-ה׳ בשעות 9:00-18:00 וביום ו׳ בשעות 9:30-13:30. במקרים בהם אין מענה אנא השאירו שם וטלפון במענה האנושי ואנו נחזור אליכם בהקדם.

 

בניוזלטר - איגרות אישיות מאיתנו אליכם: אקטואליה אקולוגית, עדכונים על החנות, מידע והשראה, ופרויקטים מרגשים שכיף להכיר.